3 Mart 2016 Perşembe

Psikolojik Kitap Önerileri

Aşağıda yazdığım kitapları kendi okuduklarım arasından seçtim umarım faydalı olur :)

1) Nietzsche Ağladığında (Irvin D. YALOM)

2) Zihin Haritaları (Tony Buzan)

3) Küçük Şeyler (Üstün Dökmen)

4) Özgürlükten Kaçış (Erich Fromm)

5) Bir Psikiyatristin Gizli Defteri(Gary Small)

6) Gerçekten Beni Duyuyormusun (Leyla
Navaro)

7) Dinle Küçük Adam (Wilhelm Reich)

8) Tapınağın Öbür Yüzü (Leyla Navaro)

9) Aklındakini okuyabilirim! (Dr. David J. Lieberman)

10) Psikanaliz Üzerine (Sigmund Freud)

11) İnsan Olmak (Engin Gençtan)

12) Olasılıksız (Adam Fawer) (Roman)

13) Normal Değilim Normalden Daha İyiyim (Dr. Dale Archer)

14) Empati (Adam Fawer) (Roman)

15) Yalan Söylediğimi Nasıl Anladın (Paul Ekman)

16) Madalyonun İçi (Psikiyatrist Dr. Gülseren Budayıcıoğlu)

17) Bireysel Psikoloji (Alfred Adler)

18) Aşkın Celladı (Irvin D. YALOM)

19) 1984 (George Orwell)

20) Hayvan Çiftliği (George Orwell)

2 yorum:

  1. Merhabalar bu tavsiyeler çok güzel bende bu alanda kitap tavsiyelerine ihtiyaç duyuyordum yeni keşfettim blogunuzu gezinirken bu paylaşımınızı gördüm :) benim blogumada beklerim teşekkürler tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba betül:) yorumun için teşekkürler özellikle leyla navaronun gerçekten beni duyuyormusun kitabı ikimizin alanınada ortak olarak ilgilendiren bir kitap. Sizin blogunuzada bakyorum şuan:)

      Sil